21.11.2007

Tietoa onnellisuuden avaimista

:)

Luon onnellisuutta ajattelullani.

Huomioin kaunista ulkopuolellani ja samalla kasvatan kauneutta myös sisälläni.

Poistan ajatuksista ne, jotka eivät palvele minua.

Huomioin kehoni ja tunteideni reaktiot ja viestit. Tiedän sen olevan kehon ja tunteiden puhetta minulle. Kuuntelen ja annan mitä ne tarvitset. Me toimimme yhdessä, olemme hyvä tiimi. Arvostan ja rakastan kehoani, kohtelen sitä kuten kallisarvoista temppeliä, jonka sisällä asun.

Ajatukseni ovat temppelini moottori ja ne kuljettavat minua tässä fyysisessä elämässäni.

Ajatukseni kutsuvat tunteeni ja sen myötä ne juurettuvat kokonaisuuteni ja olen luonut ne todellisuuteeni kuuluvaksi.

Samalla tavalla kuin ne loin, osaan ne myös purkaa.


Onnellisuus on hetkessä. Hetki on minussa. Olen hetki. Olen onni.


Elämä on kaunis. Kun etsii kauneutta ympäriltään, kasvattaa sitä koko ajan lisää.

2006©Sari McGlinn, Harmoniahuone Oy

www.harmoniahuone.com

sari@harmoniahuone.com

Ei kommentteja: